onsdag 2 april 2008

Onsdag hela dagen lång.

Ok idag är jag mkt upptagen. Men måste endå lägga in något inlägg på vad som händer.... eftersom alla är så intresserad, eller ..... har jag helt fel......?

Tågresan gick fint, fint. Sov nästan hela vägen. Men i morse var det kallt som attans. Inga + grader där inte. Men kom fram snabbt i alla fall. Ingen halka och man jublar.

Väl på arbetet så var alla så glada och man känner sig alltid välkommen. Då kan man inte annat än att le.

Mr Sol fyllde år idag. 36 bast, han är alltså 7 mån yngre än mig. Inte ett år som en del då tror eftersom han är född året efter. Utan det handlar bara om 7 mån.... jag ger mig inte =) men jag kom ihåg att gratta honom och det känns greate.

Var på lunch med E idag och det var jättemysigt. Vi åt sushi och det är så GOTT ! Pratade på och den timmen man har försvann snabbt.- som vanligt när man har trevligt.

Ska nu ta och åka med T-banan för att åka till A och prata med henne. Ska också bli så mysigt. Sover jag över får man väl se... beror på... men det är en annan historia.

Tjingeling... vet att det blev ett kortfattat inlägg men "so what". Vädret är varmt och stabilt. Det är i alla fall bra. =)

Inga kommentarer: