torsdag 10 april 2008

La la la la


Så lät det när jag var på väg till Slussen för att ta bussen ( Oj ett rim ). Lyssnar alltid på musik när jag är på väg någonstans. Får mig att slappna av och bli relalaxa...
Idag har vädret definitivt varit bättre och attans vad mkt det gör alltså. Man blir glad och allting känns så mkt lättare. Lunch på Spisa hos Helena. Men hur gott var det inte dårå. Ljummen kycklingsallad med bulgur och lime/chili sås. Det lixom smälte i munnen.

Vänta en stund, blev nu hungrig. Ska bara kila och göra lite middag.... vänta... vänta...vänta, done. Blev en kyckling typ av sallad igen. Men det är ju så gott. Feta ost mmmmm. Nu kommer mitt favvo prg. So you think you can dance. Också något jag blir glad av att se. Folk som är så jäkla bra på att dansa. Wow

Idag, trött på morgonen. Men nu börjar jag få energi. Det är så skönt. Här i storstaden känns det som om våren är på G och det gör mig så här skruvad som min favvo Marsupilami. Dax snart att skaffa honom som en tattoooo. GREAT
Nu jäklar, äta och dansa för sig själv. Varför inte.
Mys till nu och njut. Snart kommer sommaren smygandes...

Inga kommentarer: