måndag 7 april 2008

Vilken lattjo liten helg.

Vilken kväll. Hur roligt var det inte på tjejfesten dårå. Började med att arbeta X-a på Ö och det var mkt att göra. Men dagen går så mkt fortare om man har mkt att göra. Sålde ganska bra och det var så roligt.

Sedan kom bästis L och ville ta en kaffe på stan. Waynes hägrade och vi gick dit. Surrade som vanligt och jag hade inte tid egentligen Men när har man tid. Precis. Aldrig... Så här säger man inte Nej, man får duscha fortare när man kommer hem helt enkelt. Något jag även gjorde. Oj vad fort det gick . Var knappt jag hann med under armarna. Men anv man mkt deo så är det ingen som känner det =)

Gjorde det väldigt enkelt för mig. Lät mitt spikraka hår vara och bara hänga. Hade dagen till ära köpt ny ögonskugga på Make Up Store- jag vet att det var byxor jag skulle köpa. Men orkade inte ta mig in i ett provrum. Ögonskugga bara köper man och se där. Den passade definitivt på mina ögonlock.

En enkel T-tröja som jag bara älskar och mina svarta gällivarehäng byxor. Tog min champagne ( faan vad storstadsinfluerad du blivit säger min sambo Mr N, men vadå. Jag gillar det =/ ) Gick till E som bor i hamnen. När jag kom dit var det många andra där också. Vi blev ganska många till slut. Ganska roligt endå. Startade med mig och M till slut var vi 14 st. E stod i köket och allting var nästan klart. Tack söta E för att vi fick ha festen hemma hos dig.

Festen började med en skål och sedan en mkt lugn och behaglig röstnivå. En halvtimme senare hörde man knappt själv vad man sa. Röstnivån hade av någon mkt konstig anledning stigit minst 100 decibel. Jag och J och E- J tog oss till vardagsrummet. För jag hördes ju inte och det går då inte för sig. Väl när alla släntrat sig in i vardagsrummet så kommer E med shots. Därefter Mintu. Oj, oj, oj. Får sms av bästis L. Hon mådde inte så bra och kommer inte. Hmmmm då får jag sitta och sakna henne dårå. Men får därefter sms av snygging P. Hon är på G. Yes. Blev så glad. Hon kommer som en strålande sol. Jag blev så glad- Ok skriver det två gånger. That´s the way it is .......

Ja, alla dricker vi och surrar och dansar och en tjejfest kan aldrig vara lugn. Vi börjar bege oss mot sherwoodskogen Oscar. Ibland har man bara tur. Eftersom jag går med snygging P så får vi gå före i kön. Mäktigt! Väl där inne sitter en del av tjejerna vid ett bord. Vi sätter oss stilla och beställer lite vin. Som jag skrivit i ett tidigare inlägg. Är det något man behöver NEJ. Men på någe sätt så.

Vi dansar lite och hejar på folk och jag bara myser. Pratar en massa med snygging P. Ibland blir man så djup, så djup. Men tack för dina öron den här kvällen.

Jag går sedan hemåt. Min bror var ut med Mr N. OK jag går på Aveny. Eftersom min bror arb där ibland som vakt fick jag komma in gratis - ja fattas bara annars. Ja de verkar ha haft väldigt trevligt. De var kanske något snäpp mer på G än mig. Åhhhh min kompis D spelade. Då blir det bara bra musik. Jag dansade, dansade och dansade. Såg min tjusiga kusin, gick fram och formligen tvingade honom att dansa. Trevligt. Till slut efter jag virvlat runt på dansgolvet så äntligen efter jag även kramat om min bror, som tack för att jag fick komma in, tar vi oss hem jag och Mr N. Väl hemma så kommer jag på att skriva ett inlägg. Varför. Jag var ju djup. Är det någon som förstår vad jag menar. Maila mig eller skriv en kommentar isåfall. För jag förstår ingenting.

Dax att styra upp och lägga in kort. Pumpade söndag. Mådde mkt bättre efter det. Idag reste jag fram och åter till storstaden. Höll på att somna ifrån att jag skulle kliva av på centralen. Hade inte varit roligt och vaknat efter halva vägen mot G-borg. Möte hela dagen. Men det var mkt intressant. Tåget hem. Då kände jag återigen. ZZZZZ tog överhand. Väl hemma. Fara och handla. Nu är jag äntligen ledig och ska gå och lägga mig. En ny dag i morgon.

PUSS Å KRAM - korten kommer jag lovar. Men int idag int =)


Inga kommentarer: